Reklamace zboží, odstoupení od smlouvy
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem
Pokud jste obdrželi jiné zboží, než jste si objednali, a nebo v dodávce něco chybí, o této skutečnosti nás prosím neprodleně informujte. Pro urychlení prosím uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V co nejkratší lhůtě Vás budeme kontaktovat.
Zboží je vadné a vy jej potřebujete reklamovat
Kupující může zboží reklamovat osobně v místě provozovny (skladu) a nebo jej zaslat na adresu provozovny Yellowhammers, s.r.o., Vratimovská 80, 719 00, Slezská Ostrava.
Reklamační formulář najdete zde.
Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat:
- reklamované zboží včetně kompletního příslušenství
- kopii nákupního dokladu
- průvodní dopis s podrobným popisem závady
- dostatečné kontaktní údaje kupujícího zejména zpáteční adresu a telefonní číslo.
O zboží nemám zájem, přeji si ho vrátit
Zákazník má dle obchodních podmínek právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Toto právo není uplatnitelné u metráže a galanterie, střižené dle požadavku zákazníka a u zboží šitého na zakázku. Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde.